top of page
Bliv medlem
Kontakt os
hallen1 (1).jpg

Menu

Her finder du information om:

FAQ Medlemskab
FAQ Træning
Retur til hovedmenu
N/A

FAQ

Medlemskab

Her finder du information om:

  • Bliv medlem - ingen medlemsprofil

  • Bliv medlem - har medlemsprofil

  • Bliv medlem - genaktivering

  • Medbring en ven til træning

  • Prøvetræning/rundvisning inden indmeldelse

  • Opsigelse af medlemskab

  • Betal for en anden persons medlemskab - ikke medlem

  • Betal for en anden persons medlemskab - er medlem

  • Betaler for en anden persons medlemskab - opsigelse

  • Firmaaftale - under 5 medlemmer

  • Mangler svar på spørgsmål

Bliv medlem

Ingen medlemsprofil

Spørgsmål

Jeg ønsker at blive medlem, hvordan bliver jeg det.
 

Svar

  1. Gå ind på vores hjemmeside.

  2. Vælg menupunktet ”Tilmeld og betal”.

  3. Gå til ”Bliv medlem”.

  4. Udfyld trin 1 ”Medlemsprofil”.

  5. Udfyld trin 2 ”Medlemskab”.

  6. Udfyld trin 3 ”Junior 12-14 år”, hvis du ønsker et juniormedlemskab 12-14 år.

Bliv medlem

Har medlemsprofil

Spørgsmål

Jeg har allerede en medlemsprofil, da jeg er tilmeldt hos en af de andre underafdelinger.
 

Svar

  1. Gå ind på vores hjemmeside.

  2. Vælg menupunktet ”Tilmeld og betal”.

  3. Gå til ”Bliv medlem”.

  4. Udfyld trin 2 ”Medlemskab”.

  5. Udfyld trin 3 ”Junior 12-14 år”, hvis du ønsker et juniormedlemskab 12-14 år.

Bliv medlem

Genaktivering

Spørgsmål

Jeg har allerede en medlemsprofil, da jeg tidligere har været tilmeldt hos jer.

Svar

  1. Gå ind på vores hjemmeside.

  2. Vælg menupunktet ”Tilmeld og betal”.

  3. Gå til ”Bliv medlem”.

  4. Udfyld trin 2 ”Medlemskab”.

  5. Udfyld trin 3 ”Junior 12-14 år”, hvis du ønsker et juniormedlemskab 12-14 år.

Medbring en ven

Til træning

Spørgsmål

Jeg har et medlemskab med dørkode, kan jeg tage en ven med til træning.
 

Svar

  1. Gå ind på vores hjemmeside.

  2. Vælg menupunktet ”Tilmeld og betal”.

  3. Gå til ”Køb dagsbillet”.

  4. Klik på knappen ”Køb dagsbillet”.

  5. Log ind med din medlemsprofil.

  6. Indtast gæstens fulde navn og klik på knappen ”Næste”.

  7. Udfyld finde betalingskortoplysninger og klik på knappen ”Betal 25,00 DKK).

 

Før indmeldelse

Prøvetræning/rundisning

Spørgsmål

Jeg ønsker en prøvetime/rundvisning inden indmeldelse.
 

Svar

  1. Gå ind på vores hjemmeside

  2. Vælg menupunktet ”Find aktiviteter”.

  3. Gå til ”Åben træning”.

Opsigelse

Af medlemskab

Spørgsmål

Jeg ønsker at opsige mit medlemskab.
 

Svar

  1. Log på Medlemslogin.

  2. Vælg menupunktet ”Økonomi" øverst i venstre side.

  3. Vælg menupunktet ”Kortoplysninger” i menuen til venstre. 

  4. Klik på knappen ”Afmeld kort og abonnement”.

  5. Bekræft, at du vil OPSIGE abonnement OG afmelde betalingskort.

 

 

 

Ikke medlem

Betal for en anden persons medlemskab 

Spørgsmål

Jeg ønsker at betale for en anden persons medlemskab, og personen er ikke medlem endnu.
 

Svar

  1. Person skal blive medlem og under trin 2 under Bliv medlem tilføjer du dit betalingskort. 

 

 

 

Er medlem

Betal for en anden persons medlemskab 

Spørgsmål

Jeg ønsker at betale for en anden persons abonnement, og personen er allerede medlem.
 

Svar

  1. Log på Medlemslogin med personens medlemsprofil. 

  2. Vælg menupunktet ”Økonomi" øverst i venstre side.

  3. Vælg menupunktet ”Kortoplysninger” i menuen til venstre. 

  4. Klik på knappen ”Skift” og indtast de nye kortoplysninger på det betalingskort, du vil tilmelde. 

  5. Når knappen ”Opret abonnement” er grøn, skal du trykke på den og dit nye betalingskort er nu tilmeldt.

 

 

 

Opsigelse

Betal for en anden persons medlemskab 

Spørgsmål

Jeg betaler for en anden persons abonnement, hvordan opsiger jeg det.
 

Svar

  1. Send en mail til sg.krica@hotmail.com om at du ønsker at få dit betalingskort afmeldt den pågældende medlemsprofil. 

 

 

 

Firmaaftale

Under 5 medlemer

Spørgsmål

Jeg har firmaaftale, men vi er ikke længere 5 medlemmer.
 

Svar

  1. Alle aktive medarbejdere under firmaaftalen modtager en mail med at I ikke længere opfylder kravet for en firmaaftale samt frist for opfylde kravet 

  2. Hvis kravet ikke opfyldes inden fristen, ændres jeres abonnement for den efterfølgende måned.

 

 

 

Mangler

Svar på spørgsmål

Spørgsmål

Jeg har har ikke kunne finde svar på mit spørgsmål i jeres oftest stillede spørgsmål.
 

Svar

Kontakt os. 

bottom of page